Livet är en motorväg och jag kör moped

Så är känslan just nu. Sjuuuuukt less på både WordPress’s knepiga lägga upp bild-system och på det sinnessjukt sega internätet vi har här i våran krigarhydda. Hade ju planer på att lägga upp diverse bilder från resan så bloggen blev lite mer intressant, men dessa planer gick ju i stöpet. Fattar knappt nånting av hur man lägger upp bilder, sen om det är jag som är oteknisk eller WordPress som är dynga tänker jag (nästan) inte uttala mig om. Verkar som att det är en bild per inlägg som gäller, och det pallar varken jag eller detta internet.

Bilderna som jag skulle lägga upp skulle förmedla detta: Vi har seglat Dougs Beach tre gånger, och det har varit relativt bra alla gånger men vinden har till slut dött, och likaså vinden vid stranden där man går ut(alltså krångel att ta sig ut). Mina framåtar börjar sakta men säkert närma sig målet, allting funkar utom den där eländes framfoten som ALLTID flyger ur stroppen, frustrationen är total. Även The Hatchery har seglats vid x antal tillfällen, och slutsatsen är den att det är nog världens choppigaste spot. En gång i går så studsade det så mycket att jag flög ur stropparna, och då hade jag inte stropparna löst eller något. Hyfsat roligt spot bortsett från alla småchop, dåliga jänkare och folk som varken kan höjda eller gippa. Vi har också varit och cyklat i bergen, inte alls tråkigt! Kort och gott har vi haft det bra, det pissiga internätet till trots.

Häng löst/ Ted

Kommentera

