Mot staterna och Columbia River Gorge!

God afton alla(?) läsare, imorgon är en stor dag för bröderna Larsson. Imorgon är dagen då vi flyger till Portland, Oregon för att rippa sönder The Gorge. Slakta den floden. Smeka sönder alla dess ramper. Visa floden vem som bestämmer. Eller ja, kanske inte riktigt men vi ska i alla fall vindsurfa och ha sinnessjukt kul!  Under våran tre veckor långa resa hoppas jag att vi kan langa fram en riktigt fet film, förhållandena kommer vi ju garanterat ha. Nåt jag kan lova är att vi, eller i alla fall jag, kommer uppdatera på bloggen så ofta jag kan. Vet att detta löfte är återkommande i mina typ fem blogginlägg i mitt liv, men nu har jag ju något att skriva om i stort sett varje dag, för en gångs skull! Så simma lugnt så länge, så kommer det ett nytt inlägg om någon dag.

Mvh Ted s-42

One thought on “Mot staterna och Columbia River Gorge!

Kommentera

