Förra veckans glömda uppdatering

Förra veckan fick jag väldigt många timmar på vattnet! Tyvärr hade jag ingen tillgång till internet så kommer inte ihåg så många detaljer. Körde i stort sett hela söndagen och måndagen i Apelviken. Varierande vinkel. Hade rätt kul och lekte mycket på vattnet. Tränade mycket loopar och testa lite nya grejjer. Tisdagen började jag med att vågsurfa och vindsurfade sedan på kvällen med 4,2. Hade sovit middag lite väl länge så jag missade när vinkeln var som bäst. Var nästan ren onshore. Onsdagen skulle jag egentligen gått upp tidigt, men pga. dålig sömn blandat med att vindmätarn visade att det mojnade beslutade jag mig att fortsätta sova. Blev sedan lite totalt värdelös surf med 4,8 där jag fick kämpa för att plana. Men varje timme på vattnet räknas, eller?

/S-700

Kommentera

