En dålig dag

Idag hade jag chans att surfa i flera timmar för jag slutade runt 12. Problemet var att jag hade ett stort matte prov att läsa på tills idag, så jag glömde det viktigaste i en surfares liv: att kolla prognosen för morgondagen.
Märkte inte förens klockan 3 att det var bra vind i Varberg😦

I stället gick jag till min BJJ (brasiliansk ju jitsu) träning. Var ganska trött idag på träningen så det var inte jättekul, men ändå helt ok.
Det tråkiga var att på slutet när vi sparrades, gjorde jag ett misstag och vrickade fingrarna på vänsterhanden! Nu gör det ont i fingrarna när jag böjer och dom är helt stela. Hoppas verkligen inte smärtan är kvar och hindrar mig från att surfa på lördag för då är det revansch som gäller för surfet jag missa idag!!!

/Eric S-700

Kommentera

