Skit

Ja, igår körde vi som sagt Apelviken och jag tyckte det var skit. Jag skulle filma med min GoPro för första gången i vågor, men jag kom åt slutarknappen med seglet så filmen stängdes av innan jag ens hann börja segla. Men jag visste inte det och trodde att jag skulle ha en grym film med mig hem…. Efter nån halvtimme bytte jag till att den skulle ta kort varannan sekund, det resulterade i 1000 såna här bilder:

skoj.............. inte så roliga bilder alltså,

haha jag sparade ungefär 10 bilder av 1000.

Men det var ändå skoj att få surfa!

/Ted aka tunnan

Kommentera

